Kako organizovati korporativnu proslavu

Korisni saveti za dobru organizaciju kompanijske proslave.

Planiranje poslovnih događaja na kojim će prisustvovati veliki broj ljudi može se oceniti kao veoma težak zadatak. Pre svega, potrebno je da posedujete izuzetnu sposobnost organizacije, jer postoji nebrojeno mnogo aspekata o kojima trebate da povedete računa. Osim što su tu velike odluke, poput toga koji lokal odabrati, koja će biti tema večeri i kako zabaviti goste, tu su i male odluke i sitni detalji koji su od podjednake važnosti. Od vašeg dobrog planiranja, odgovornosti i sposobnosti da se dobro organizujete zavisi da li će kompanijske proslave biti uspešne i da li će gosti biti zadovoljni.

Bez obzira da li organizujete gala večeru, tim bilding ili proslavu firme, svakako je potrebno da se dobro pripremite i da unapred sagledate sve faktore od kojih zavisi kvalitet same proslave. Ovde ćemo navesti kako bi tačno trebao da izgleda vaš plan i na koje stavke je posebno potrebno obratiti pažnju.

Planiranje je ključ uspeha

Pre nego što počnete sa delovanjem potrebno je blagovremeno napraviti dobar strateški plan. Dakle, nekoliko meseci unapred napravite listu svih zadataka koje trebate da obavite i rok do kada je potrebno da se svaki od njih realizuje. Potrebno je imati uvid u budžet koji posedujete, što će vam dati informaciju kako da rasporedite sredstva i kakav tip zabave možete da priuštite. Nakon toga možete se baviti pitanjem kakvu temu zabave želite, a važno je da ona bude originalna i da se ističe u odnosu na druge, slične. Prionite i na pravljenje spiska zvanica, da biste mogli da odaberete prostor odgovarajućeg kapaciteta. Potrudite se da spisak bude detaljan i da nikog ne zaboravite. Potrebno je obezbediti i pozivnice za sve zvanice, a na njima mora biti jasno naglašeno za koliko osoba važi.

Sprovedite u delo

Nakon što se bavili planiranjem, vreme je da polako pređete na realizaciju. Prvi korak treba da bude odabir lokacije za vašu korporativnu proslavu. Za ovakve manifestacije najčešće se biraju restorani koji imaju iskustva u planiranju većih događaja. U procesu traženja restorana najbolje je osloniti se na moć preporuke, te ukoliko znate nekoga ko je pravio sličan događaj, zamolite ga da sa vama podeli svoje iskustvo. Sa menadžerom detaljno prodiskutujte o tome šta mogu da vam ponude, od hrane, preko pića pa sve do garderobe i mesta za parking.

Dobro se raspitajte kakvo ozvučenje poseduje lokal, što će naročito biti važno ukoliko imate u planu muzički program ili neku vrstu prezentacije za goste. Za organizovanje korporativne zabave sa muzikom obično se biraju klubovi, a u tom slučaju potrebno je da se posvetite i odaberu muzičkog benda ili di džeja koji će uveseljavati goste.

Promovišite svoju proslavu

Nakon što se proslava uspešno završi, bilo bi veoma korisno promovisati je na zvaničnim kanalima vaše firme. Zato prilikom organizacije korporativnog događaja trebate posvetiti pažnju i unajmljivanju profesionalnog fotografa koji će ovekovečiti najznačajnije trenutke sa manifestacije. Izrađene fotografije obavezno poklonite svojim gostima, a digitalne fotografije okačite na društvene mreže. Tim će vaša zabava biti zaokružena i možete biti ponosni na veliki posao koji ste obavili.

 

Foto: Pixabay/JordanStimpson

Prijava na newsletter

Pročitajte još: